نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 18:08

نقش آفرینی سپاه در تمام عرصه ها ستودنی است

فرماندار شهرستان آبیک گفت: در هر موضوعی که در شهرستان آبیک در حوزه های مختلف در حال انجام است و انجام شده و به نتیجه رسیده یک پای کار سپاه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حامد فتوحی در سی و هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن حماسه ۹ دی شهید مهدی دشتدار سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی های اثرگذار، گسترده و مختلف سپاه پاسداران در عرصه های مختلف از جمله دفاع از مرزهای کشور، مبارزه با ویروس کرونا، دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام،  مسائل اقتصادی، زمان وقوع سیل و زلزله و غیره اظهار کرد: در هر موضوعی که در شهرستان آبیک در حوزه های مختلف در حال انجام است و انجام شده و به نتیجه رسیده یک پای کار سپاه بوده است.

وی افزود: در زمان اغتشاشات سال گذشته بسیجیان شهرستان آبیک بدون ذره ای چشمداشت تا پاسی از شب در ورودی های شهر در ایست و بازرسی ها حضور داشتند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: سپاه و بسیج در تمام دولت ها به عنوان نیروی مردمی در خدمت نظام است هر چند برخی دولت ها تمام تلاششان را کردند یا معاهده ای امضا کردند، اتفاقاتی رقم زدند و به روش های مختلف سعی کردند دسترسی ها و اقدامات سپاه را محدود کنند که مقام معظم رهبری در زمان دولت گذشته فرموده بودند حواستان به جوانان حزب اللهی باشد و نباید مورد اجحاف قرار گیرند.

فتوحی سیاست دولت سیزدهم را انجام اقدامات مثبت و خدمت موثر برای مردم با مشارکت و همراهی سپاه ذکر و خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان آبیک، بخشداران،  شهرداران، نهادهای دولتی و غیردولتی، شوراها، شهرداران مکلف به همراهی و همکاری با سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک هستند.

وی با بیان اینکه تیم مدیریتی شهرستان آبیک برای خدمت به مردم هماهنگ و متحد هستند و هیچ ملاحظه خاصی وجود ندارد، اذعان کرد: تعدادی از کاسبان سیاسی این روزها بعضا با هر لباسی سعی می کنند نقاط ضعف دولت را که بعضا میراث دولت های گذشته است را برای کسب رای استفاده کنند و یا درصدد هستند تابوت مرده سیاسی خود را دوباره زنده کنند،  بحث حجاب و رفراندوم و... را مطرح می کنند تا ذهن مردم را مشوش کنند.

این مسئول توضیح داد: زمان تحویل دولت دهم به دولت اعتدال 103/7 هزار میلیارد تومان بدهی بخش دولتی به بانک ها بود که بدهی بخش دولتی به بانک ها زمان تحویل دولت دوازدهم به حدود 650 هزار میلیارد تومان رسید.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به بدهی به جا مانده از اوراق قرضه دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد: دولت باید ماهانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان این بدهی را که به دلیل کمبود بودجه صادر شده بود و بیش از 500 هزار میلیارد تومان است را پاسخگو باشد و پرداخت کند.

فتوحی افزود: فعلا جمع آوری کارت های آزاد سوخت که 6 ماه در حال بررسی است از سوی دولت اعلام نشده و خودرایی، استبداد و صرف نظر شخصی در دولت سیزدهم جایی ندارد.

وی به نتیجه رسیدن تمام مسائل و موضوعات شهرستان آبیک را حاصل رهنمودهای امام جمعه شهرستان آبیک، پیگیری و همت و زحمات اعضای شورای تامین شهرستان آبیک و تلاش همه مدیران  بیان کرد و افزود: عقب ماندگی های متعدد در شهرستان آبیک به جا مانده از سالهای گذشته است و تمام تلاش مسئولان شهرستان رفع مشکلات و عقب ماندگی های سالهای اخیر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1160361

مهمترین اخبار ایران و جهان: