نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 17:53

سوت پایان مسابقات جام رمضان لارستان با قهرمانی ستاره آبی گراش

مسابقات جام فوتسال رمضان لارستان با معرفی قهرمان این دوره از مسابقات و برترین ها در سالن منیری شهر لار به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، شب‌های رمضان ۱۴۰۲ در لارستان آمیخته با جام رمضان لحظاتی از سرگرمی های ورزشی را برای مردم جنوب فارس رقم زد.

مسابقات جام رمضان لارستان حدود یک ماه با شرکت ۱۴ تیم جنوب فارس و در قالب ۵۷ بازی در مجمتمع فرهنگی ورزشی منیری لار برگزار شد که شب گذشته با برپایی فینال سوت پایان این مسابقات به صدا درآمد.

برترین های جام رمضان لارستان

در این دوره از مسابقات تیم‌های ستاره آبی گراش و هیأت فوتبال بیرم به فینال راه یافتند که در نهایت تیم ستاره آبی گراش با نتیجه ۶ بر ۳ در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم هیأت فوتبال بیرم نایب قهرمان شد.

دیدار رده بندی هم میان بین دو تیم شهید چمران و شهدای هلال احمر لار برگزار شد که با توجه به انصراف تیم شهید چمران، تیم شهدای هلال احمر عنوان سومی را از آن خود کرد.

گفتنی ست جایزه تیم اول ۳۰ میلیون تومان، تیم دوم ۲۰ میلیون تومان و تیم سوم نیز ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

همچنین در این دوره از مسابقات بهترین دروازه بان، بازیکن، آقای گل، تیم اخلاق به شرح زیر معرفی شدند:

بهترین دروازه بان؛ محمد رضا رحیمی دروازه بان هیات بیرم  

آقای گل؛ علی آبرسان از تیم شهید علی مختار لار

بهترین بازیکن؛حمید علی پور ستاره آبی گراش

تیم های اخلاق؛ تیم وحدت کوره و تیم گراش جوان

فوتسالِ فرهنگی از جنس وحدت

مسئول هیئت فوتبال بسیج و فوتبال حبابی فارس در مراسم اختتامیه جام رمضان لارستان اظهار کرد: به لطف خدای متعال و به یمن فرا رسیدن بهار قرآن که امسال با بهار طبیعت عجین گشت اشتیاقی دوباره برای برای برگزاری یک جام رمضان دیگر ایجاد شد تا جوانان ورزشکار خوش آتیه شهرستان های جنوبی فارس در عرصه فوتسال با هم به رقابت پرداختند. 

حمید طارمی زاده افزود: معقتدم ورزش یک مقوله فرهنگی است و این فرهنگ است که امسال نیز توانست با یکدلی مثال زدنی جنوب فارس جوانان را بار دیگر در ماه میهمانی خدا دور هم جمع کند و پیام آور وحدت و همبستگی همیشگی باشد. 

وی گفت :این دوره از مسابقات با حضور 14 تیم از چهار شهرستان لارستان، اوز،گراش، جویم با برگزاری 57 بازی به اتمام رسید. بعد از مسابقات لیگ فوتبال تمام تلاشمان را با همکاری مسوولین به کار گرفتیم تا طبق روال سال‌های قبل بتوانیم مسابقات بسیار خوبی را در سطح جنوب فارس انجام دهیم که خوشبختانه این مسابقات بدون هیچ گونه مشکلی به سر انجام رسید و قدر دان همکاری کلیه مسوولین و عوامل اجرایی هستم.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164561

مهمترین اخبار ایران و جهان: