نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 10:04

پرداخت کارانه ۲ ماه کادر درمان کرمانشاه در هفته آینده

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پرداخت کارانه ۲ ماه کادر درمان کرمانشاه در هفته آینده خبر داد.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از دوران سخت مدیریتی را در سال ۱۴۰۱ به لحاظ شرایط مالی پشت سر گذاشتیم که با مدیریت جهادی مدیران دانشگاه خدمات شایسته به بیماران و مراجعین مراکز درمانی ارائه شد و مشکلی در این زمینه پیش نیامد.

وی افزود: دانشگاه در بحث آموزش، تحقیقات و بهداشت نظم مالی خوبی دارد اما در حوزه بیمارستان‌ها است که متأسفانه نظم مالی مناسبی وجود ندارد و با کار کارشناسی که در مجموعه دانشگاه صورت گرفت علت این موضوع تمرکز مالی در ستاد دانشگاه شناسایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: برنامه ما این است که از هفته آینده تمرکز مالی را از ستاد برداریم و کل بیمارستان‌ها مستقل شوند.

محمدی بیان کرد: هفته بعد تا روز سه شنبه کارانه ۲ ماه پزشک و کارکنان پرداخت می‌شود، کارانه کلینیک‌ها تا پایان اسفند ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود تا انگیزه‌ای برای ارائه خدمت پزشکان تمام وقت باشد.

وی ادامه داد: برای پرداخت نیروهای شرکتی آوای سلامت و قراردادهای حجمی هم تا سه شنبه هفته آینده به حساب بیمارستان‌ها واریزی صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و اعلام وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۲ پزشکان تمام وقت معاف از مالیات خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156717

مهمترین اخبار ایران و جهان: