نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 12:56

حضور با شکوه هرمزگانی ها در راهپیمایی روز جهانی قدس

بندرعباس - مرزنشینان و ساحل نشینان خلیج فارس همراه و همصدا با مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور با شکوهی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مومن و روزه دار بندرعباس همگام با سایر مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند. راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، الله اکبر و … ضمن محکوم کردن سیاست‌های قدرت‌های استکباری، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس ساعت ۹:۳۰ صبح از بوستان شهید دباغیان تا مسجد جامع برگزار شد.

راهپیمایان با در دست داشتن شعارنوشته های «مرگ بر رژیم بچه‌کُش صهیونیستی»، «مرگ بر آمریکا»، «جانم فدای فلسطین»، «القدس لنا» انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

حضور اقشار مختلف جامعه اعم از شیعه و سنی و رده‌های متفاوت سِنی در راهپیمایی روز قدس امسال بندرعباس قابل توجه بود.

کودکان و نوجوانان در کنار بزرگسالان و زنان و مردان سالخورده با شرکت در این راهپیمایی و سر دادن شعار آزادی فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی شدند.

سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس توسط سردار حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود. قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس پس از سخنرانی قرائت می‌شود و سپس نماز جمعه بندرعباس به امامت نماینده ولی فقیه در هرمزگان اقامه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147261

مهمترین اخبار ایران و جهان: