نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1403 - 11:08

۱۱۰خیر مدرسه‌ساز تربت جام تجلیل شدند

مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی، مدارس فرسوده و خطرآفرین در تربت جام؛ نیاز است این مدارس بازسازی شوند و می‌طلبد که خیرین نهضت ارزشمند و‌ ماندگار باقی الصالحات و صدقه جاریه در مدرسه سازی را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت جام، حجت الاسلام یدالله دامن پاک در همایش تکریم از 110 نیکوکار مدرسه ساز که در تالار وحدت شهرستان تربت جام برگزار شد با اشاره به کمبود فضای آموزشی، مدارس فرسوده و خطرآفرین گفت: شهرستان تربت جام با دارا بودن 60 هزار محصل، نیاز ویژه به فضای آموزشی دارد.

وی افزود: با توجه به وجود مدارس فرسوده و با قدمت بالا احساس خطر می‌کنیم لذا نیاز است این مدارس بازسازی شوند و می‌طلبد که خیرین نهضت ارزشمند و‌ ماندگار باقی الصالحات و صدقه جاریه در مدرسه سازی را ادامه دهند.

فرماندار تربت جام نیز با قدردانی از همت بلند و همراهی و کمک خیرین در راستای مدرسه سازی گفت: خراسان رضوی به لحاظ رشد جمعیت بالاترین رشد جمعیتی را دارد و تربت جام به نسبت استان از رشد جمعیت 2.6 برخوردار است.

حسین جمشیدی  با بیان این مطلب که رفع مشکلات کمبود کلاس درس، همراهی و مساعدت خیرین مدرسه ساز را می طلبد، افزود: خدمت رسانی خیرین مدرسه ساز نسبت به دهه 80 کاهش یافته است و با توجه به افزایش و رشد جمعیت و نیاز شهرستان به توسعه فضای آموزشی در دهه 1400 می‌طلبد خیرین با نگاه گذشته کمبود فضای فیزیکی در حوزه آموزش و پرورش را جبران کنند.

مشاور مدیرکل در امور نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: اقدامات خوب و ارزشمندی در حوزه مدرسه سازی با مشارکت خیرین در خراسان اتفاق افتاده است و خراسان رضوی و شهرستان تربت جام رکوردار در حوزه جهاد مقدس مدرسه سازی هستند.

طاهری افزود: در سال تحصیلی جاری 12 پروژه با 55 کلاس درس با مشارکت خیرین در تربت جام به انعقاد تفاهم‌نامه و احداث رسید و در حال حاضر نیز تحویل آموزش و پرورش شده است.

مسئول امور حقوقی آموزش و پرورش تربت جام با تکریم از خیرین، نیکوکاران و نیک اندیشان مدرسه ساز گفت: خیرین مدرسه ساز با احداث مدرسه عشق و کلاس ایثار نام خود رادر آسمانها و زمین به یادگار می‌گذارند و برخود می‌بالیم که سرزمین مادریمان مهد پرورش بزرگ مردان و شیرزنانی همچون خیرین مدرسه ساز را دارد.

مجیدی یزدی با اشاره به این که با همراهی و پیگری و تلاش مدیریت آموزش و‌پرورش 250 ملک در حوزه تعلیم و تربیت دارای سند تک برگی شده و سه سال متوالی رتبه اول استان را کسب کردیم افزود: فرزندان میهن اسلامی مان به یاری دستان پرتوان و سرشار از بخشش خیرین مدرسه ساز به پله های علم ودانش ،معرفت و ایمان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را درسایر فعالیت های فرهنگی ، علمی ، پژوهشی، آموزشی ، دفاعی و ... برافراشته دارند.

انتهای پیام/282

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1710261

مهمترین اخبار ایران و جهان: