نیوز سیتی!
26 بهمن 1401 - 23:48

۵۰۰۰ مازندرانی برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند

ساری- فرمانده سپاه کربلا از ثبت نام ۵ هزار مازندرانی در سایت راهیان نور خبر داد و گفت: با استقبال مردم شاهد حضور پررنگ و بی سابقه مردم در راهیان نور امسال خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران و ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور در حوزه فرهنگی و معرفتی کار ارزشمندی محسوب می‌شود، اظهار داشت: راهیان نور نسخه شفابخش برای طیف دهه سوم و چهارم انقلاب است و این گنجینه باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی از اعزام ۱۵۰۰ دانش آموز دختر به راهیان نور در سال‌جاری خبر داد و افزود: همچنین برای اعزام پسران دانش آموز برنامه ریزی‌هایی انجام شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه قبل از کرونا ۳۶ هزار زائر راهیان نور استان از مناطق عملیاتی بازدید کردند، شمار زائران را در سال گذشته ۱۲ هزار نفر اعلام کرد و در سال جاری تاکنون ۶ هزار نفر ثبت نام مردمی داشتیم و انتظار داریم ادارات، نهادها و سازمان‌ها نیز در بحث اعزام مشارکت داشته باشند.

وی از آمادگی کامل سپاه کربلا در بحث استقرار، اسکان و پذیرایی راهیان نور خبر داد و بیان کرد: فرمانداران در سطح شهرستان‌ها مقدمات حضور مردم را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس فراهم کنند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در سال جاری اعزام ۵ هزار دانشجو را هدف گذاری کردیم که در سایت راهیان نور ثبت نام کردند، گفت: همچنین برنامه راهیان پیشرفت و بازدید از سدها و پالایشگاه‌ها در برنامه این سفر گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظم کار راهیان نور در حوزه تبیین است، گفت: در این راستا ۷۰ درصد راویان را رزمندگان دفاع مقدس و ۳۰ درصد را جوانان تشکیل داده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1039686

مهمترین اخبار ایران و جهان: