نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 11:58

تشکل‌های مردم‌نهاد در جذب گردشگر وارد میدان شوند

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد در معرفی استان‌ها و جذب گردشگر مؤثرند و باید به جایگاه آنها توجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در نشست با مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: استان سمنان دارای 13 تشکل مردم‌نهاد است که به‌صورت فعال با این اداره کل تعامل دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تعامل تشکل‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های صنفی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها و تقویت نقاط قوت کمک‌کننده است.

کرم‌زاده افزود: حفاظت از میراث فرهنگی در واقع حفظ اصالت، هویت و عزت است و ضرورت دارد تا آحاد جامعه ازجمله تشکل‌های مردم‌نهاد در حفظ میراث فرهنگی اهتمام ویژه داشته و همراه باشند.

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه سمنان، استان پهناوری است، گفت: این استان دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی است.

نادر زینالی افزود: تشکل‌های مردم‌نهاد در معرفی استان‌ها و جذب گردشگر مؤثرند و باید به جایگاه آنها توجه شود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040142

مهمترین اخبار ایران و جهان: