نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 21:29

گشت مشترک طرح نظارتی ویژه نوروز در گناوه برگزار شد

گناوه- سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: گشت مشترک طرح نظارتی بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان گناوه برگزار شد.

حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گشت مشترک ویژه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۲ با حضور مدیران و بازرسان ادارات صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی، اتاق اصناف و نمایندگی شرکت غله و خدمات بازرگانی شهرستان گناوه برگزار شد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: طرح نظارتی بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان بر شدت بازرسی‌ها به صورت انفرادی و گشت مشترک افزوده خواهد شد.

گشت مشترک طرح نظارتی ویژه نوروز در گناوه برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر کالاهای اساسی و تنظیم بازاری و برخی از خدمات از مهم‌ترین اهداف برپایی گشت مشترک و بازرسی‌ها است.

طیبی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه خبری ۱۲۴ اطلاع داده تا موضوع از طریق واحد بازرسی در اسرع وقت پیگیری شود.

وی بیان کرد: در این گشت مشترک ضمن بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ گرم، آجیل و خشکبار، نانوایی و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی تعدادی تخلف کشف و پس از تشکیل پرونده تخلف صنفی جهت رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

گشت مشترک طرح نظارتی ویژه نوروز در گناوه برگزار شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095342

مهمترین اخبار ایران و جهان: