نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 18:52

۱۰ واحد مسکن مددجویی در بخش شراء به بهره برداری رسید

همدان- معاون فرماندار همدان گفت: تعداد ۱۰ واحد مسکن مددجویی در بخش شراء به بهره برداری رسید.

مصطفی تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد علوی تعداد ۱۰ واحد مسکونی با متراژ زیربنای ۶۰، ۷۰ و ۸۰ متر و با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان در ۱۰ روستای بخش شراء افتتاح شد، بیان کرد: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) که به قشر نیازمند جامعه ارائه می‌شود از مصادیق باقیات الصالحات است.

وی تصریح کرد: از همه تلاش‌های کمیته امداد و بنیاد علوی که در راستای سیاستهای دولت مردمی و محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته است کمال تشکر را دارم.

معاون فرماندار شهرستان همدان در ادامه از افتتاح ۱۰ پروژه دستگاه‌های خدمات رسان برق و مخابرات در بخش شراء با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: خدمات رسانی به مردم وظیفه مسئولین است. شرکت برق می‌بایست در نوسازی و بازسازی خطوط انتقال برق و کاهش ساعات قطع برق کشاورزی به ویژه در ایام تابستان تلاش کند.

تیموری یادآور شد: افزایش تولید به ویژه در مناطق روستایی از سیاستهای دولت سیزدهم است؛ بدین سان از سرمایه گذاران بخش کشاورزی و صنایع وابسته حمایت جدی به عمل می‌آید.

وی به بهره برداری از کارگاه رشته بری «مهرانا» با اعتبار دو میلیارد تومان در روستای کوزره نیز اشاره کرد و افزود: تعداد دو پروژه تولیدی کوچک مقیاس با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در روستاهای بخش شراء نیز در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1025786

مهمترین اخبار ایران و جهان: