نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 12:57

کارگاه «آنچه در دنیای گیم می‌گذارد» در کرمانشاه برپا می‌شود

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، از برگزاری کارگاهی با عنوان «آنچه در دنیای گیم می‌گذارد» در ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در محل پارک علم و فناوری استان خبر داد.

سیامک آزادی، رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرماناشه، اطهار کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با توجه به ثروت‌آفرین بودن حوزه گیم و انمیشین و علاقمندی جوانان به این حوزه اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان «آنچه در دنیای گیم می‌گذارد» در ۲۴ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در محل پارک علم و فناوری خواهد کرد.

وی ادامه داد: علاقمندان در راستای شرکت در این کارگاه می‌توانند با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه ثبت‌نام کنند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گیم و انیمشین از جمله فعالیت‌های اشتغالزا و با هزینه‌های بسیار پایین است که پارک علم و فناوری بر توانمندی آن تأکید دارد. 

وی تصریح کرد: بخش قابل توجه‌ای از فناوران مرکز رشد و فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان که بیش از ۱۱۰ واحد فناور را تحت حمایت خود دارد، در این حوزه فعال هستند و گردش مالی خوبی برای این شرکت‌ها ایجاد کرده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024586

مهمترین اخبار ایران و جهان: