نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 11:58

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز

شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز خبر داد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از معضلاتی که در کشور وجود داشته این موضوع است که همه شیراز را شهری برخوردار می‌دانند این در حالی است که شیراز در بسیاری از زیر شاخص‌های اجتماعی و زیرساخت‌ها دارای کمبود است.

وی ادامه داد: کمبودهایی که در کلانشهر شیراز وجود دارد می‌تواند ضربه‌های جبران ناپذیری به استان و کشور وارد کند از این رو باید زمینه برطرف کردن مشکلات شهر شیراز را برطرف و نسبت به توانمند سازی زیر ساخت‌های استان فارس و شهر شیراز اقدام کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به کمبودهایی که شیراز در زمینه زیرساخت‌های آموزش و پرورش داشته لذا جلسات متعددی با مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش گرفته شد و مصوب شد که زمینه برطرف کردن مشکلات این بخش با تخصیص اعتبارات لازم در این حوزه برطرف گردد.

عزیزی تاکید کرد: مقرر شده تا ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به نواحی چهارگانه شیراز از طریق وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد تا این نواحی زمینه برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش نظیر تکمیل پروژه‌ها و جبران کاستی‌ها، توجه به مسکن نیروهای خدماتی و تکمیل پروژه‌های خیر ساز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در برخی مقاطع، اسیر سیاسی کاری افرادی شده و چنین افرادی ضربات جبران ناپذیری به بدنه این نهاد مهم و استراتژیک کشور وارد کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067786

مهمترین اخبار ایران و جهان: