نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 15:30

اقدامات کمیته امام خمینی(ره) از ایران رفع بلا می‌کند

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: درست است که خیانت‌ها و اشتباهات برخی منجر به افزایش مشکلات در جامعه می‌شود اما از طرفی هم کارهای خیری که توسط کمیته امداد انجام می شود تاثیر رفع بلا دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران ظهر امروز در جشن ملی نیکوکاری که با عنوان «نذر اُمید» و شعار «به امید فرج گره باز می‌کنیم» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، تشکیل کمیته امداد را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: باید شکرگزار نعمت‌هایی باشیم که به برکت انقلاب اسلامی قسمت ما شده است.

وی اضافه کرد: در رابطه با خدمت به مردم روایات مختلفی از ائمه اطهار(ع) وجود دارد و مضامین این روایات هم بسیار عجیب است در یکی از روایات آمده است، کسی که رفع حاجت یک انسان و مسلمان را دنبال کرده باشد، همانند کسی است که 9 هزار سال عبادت خداوند متعال را کرده باشد، این فرد تمام شب‌های این 9 هزار سال را به عبادت ایستاده و تمام روزهای این سال‌ها هم روزه بوده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: خداوند متعال هنگامی که می خواهد ثواب اقدامات خیر را به عاملان یک کار خیر برساند، آن ثواب را میان افراد تقسیم نمی‌کند بلکه برای هر کدام از افراد عامل ثواب جداگانه‌ای درنظر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با تدبیری که کمیته امداد اندیشیده است دیگر فقط به نیازهای روزمره مددجویان توجه نمی‌شود بلکه برای اشتغال‌زایی و رفع همیشگی نیازهای نیازمندان گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

رحیمیان گفت: درست است که خیانت‌ها و اشتباهات برخی منجر به افزایش مشکلات در جامعه می‌شود اما از طرفی هم کارهای خیری که توسط کمیته امداد انجام می شود تاثیر رفع بلا دارد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1079386

مهمترین اخبار ایران و جهان: