نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 11:49

۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل افتتاح شد

اردبیل - با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۸۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که صبح پنجشنبه برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی در سفر چند ساعته به استان اردبیل چندین پروژه راه و شهرسازی را افتتاح کرد که از جمله آن ۱۸۰ واحد مسکن نهضت ملی در شهر اردبیل بود.

محبوب حیدری خاطرنشان کرد: این واحدها شامل ۷۰ واحد پروژه مسکن کارگر و ۱۱۰ واحد مسکن اندیشه یک اردبیل است که با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این واحدها به شکل کامل و با تمام تجهیزات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و در سال آینده سعی بر این است تا سایر واحدهایی که در قالب نهضت ملی آماده افتتاح شود با حضور مسئولان کشوری و استانی به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بازدید وزیر راه و شهرسازی را از پروژه در حال احداث ۴۶۰ واحدی اندیشه یادآور شد و بیان کرد: در شهرک اندیشه اردبیل این واحدهای مسکونی با همکاری و مساعدت نهادهای انقلابی در حال احداث است.

حیدری افزود: برای تأمین زمین طرح جهش تولید مسکن نیز بازدید وزیر از اراضی یک هزار هکتاری انجام می‌شود تا با تائید شورای مسکن استان زمینه واگذاری زمین برای احداث این واحدها به انجام برسد.

وی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در سال آینده به ساخت و ساز حوزه مسکن رونق مضاعفی ببخشیم تا در طرح نهضت ملی مسکن واحدهای احداثی با همکاری بانک‌های عامل و آورده متقاضیان به سرعت تکمیل و آماده تحویل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با سفر وزیر راه و شهرسازی افتتاح همزمان پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را نیز شاهد خواهیم بود که در این زمینه نیز قرار شده طرح‌ها با اولویت پروژه‌های تکمیلی آماده بهره برداری شود.

حیدری اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی با حضور در جلسه شورای مسکن سعی می‌کند تا نقاط ضعف و قوت حوزه مسکن استان اردبیل را از نزدیک با نگاه کارشناسی شنیده و نسبت به حل این مبانی و مشکلات دستور لازم را صادر کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052242

مهمترین اخبار ایران و جهان: