نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 17:55

۴ میلیارد تومان برای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کارون اختصاص یافت

اهواز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: برای ساخت و تکمیل فاز دوم پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کارون بیش از چهار میلیارد تومان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر توسعه آموزش مهارتی در مناطق کمتر توسعه یافته از تخصیص بالاترین اعتبار در بین پروژه‌های فنی و حرفه‌ای برای ساخت و تکمیل فاز دوم پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کارون خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای استانی و سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی به این پروژه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیصی برای تکمیل فاز دوم پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کارون شامل ساخت کارگاه‌های آموزشی در قالب ۲ طبقه به تعداد چهار کارگاه آموزشی با متراژ یک هزار و۳۵۶ مترمربع شامل کارگاه آموزش عملی، کلاس‌های تئوری، انبار مرکزی، انبار کارگاه‌ها، رختکن کارآموزان، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبدارخانه و محوطه سازی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان کرد: در حال حاضر پروژه دارای فندانسیون و اسکلت فلزی در طبقه همکف است و از سوی پیمانکار عملیات اجرایی اسکلت طبقه اول، سفت کار، نازک کاری و نمای ساختمان و تأسیسات مربوطه و محوطه سازی نهایی کلیت پروژه انجام شود.

ملایی هزاروندی اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تاکنون ۳۸ درصد از اعتبارات مصوب سال ۱۴۰۱ را به عنوان اعتبار تخصیصی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دریافت کرد که اعتبار تخصصی پروژه شهرستان کارون ۹۰ درصد از اعتبار مصوب به این پروژه تخصص یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052986