نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 09:16

آرزو داشتم فرزندانم شهید شوند/پشت ولایت را خالی نکنیم

مادر شهید حاجی‌زاده با بیان اینکه پسرم وصیت کرده بود که پشت ولایت را خالی نکنیم و نسبت به بحث ولایت حساسیت زیادی داشت، گفت: هر انسانی باید از این دنیا برود پس چقدر خوب است که این امر با شهادت باشد،همواره بعد از نماز برای فرزندانم دعا می‌کردم که عاقبت‌شان به شهادت ختم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مادر شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده همراه با کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه حضرت آیت‌الله آملی شهرستان آمل در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کرده است، وی با بیان اینکه امسال برای بار دوم است که در این مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنم، گفت: من دختر ندارم و امسال نیز این توفیق حاصل شد تا با دختران دانشجو همراه شوم و بسیار خوشحال هستم.

مادر شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده افزود: در سال گذشته در منطقه‌ای نشسته بودیم که آمدند گفتند دو شهید تفحص شدند شما بیایید مادرشان شوید، حال و هوای خاصی داشتم، استخوان‌های پسرم که تکه تکه شده بود را دیدم، برای آن دو شهید تفحص شده هم مادری کردم.

وی با بیان اینکه پسرم وصیت کرده بود که پشت ولایت را خالی نکنیم و نسبت به بحث ولایت حساسیت زیادی داشت، خاطرنشان کرد: همه دختران جوانی که به اینجا آمدند از طرف شهدا دعوت شدند جوان‌ها دل‌شان پاک است و با وصل شدن به شهدا مسیر درست را انتخاب می‌کنند.

مادر شهید حاجی‌زاده با اشاره به اینکه شهدا به حجاب تاکید داشتند و می‌گفتند که سیاهی چادر شما بالاتر از سرخی خون ماست، افزود: الگوی ما زنان شیعه فاطمه زهرا (س) است و باید طوری رفتار کنیم که حجاب و عفاف فاطمی در جامعه گسترش پیدا کند.

این مادر شهید در ادامه یادآور شد: هر انسانی باید از این دنیا برود پس چقدر خوب است که این امر با شهادت باشد، آرزو داشتم که فرزندانم شهید شوند، همواره بعد از نماز برای فرزندانم دعا می‌کردم که عاقبت‌شان به شهادت ختم شود.

وی در پایان گفت: به جوانان توصیه می‌کنم به مناطق عملیاتی بیایند، اینجا مانند کربلا است، باید بیایند تا درک کنند و با این خاک عجین شوند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1080686

مهمترین اخبار ایران و جهان: