نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 14:08

۵ هزار گروه جهادی در خصوص عدالت آموزشی در فارس فعال هستند

شیراز _ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۵ هزار گروه جهادی در خصوص عدالت آموزشی در فارس فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلیل عسکری صبح یکشنبه در نشست صمیمی با نمایندگانی منتخب از ۵ هزار گروه جهادی فعال در حوزه عدالت آموزشی در استان گفت: گروه‌های جهادی مأموریت دارند که اندیشه و روحیه جهادی را در جامعه و مدرسه حاکم کنند.

رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس گفت: تعریف مأموریت‌های مشترک و تهیه شناسنامه گروه‌های جهادی تربیتی از اولویت‌های اصلی این قرارگاه است. عسکری بر آشنا سازی مدیران و معلمان و کادر آموزشی مدارس سراسر استان فارس با ظرفیت‌های گروه‌های جهادی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین از برگزاری نشست جهادگران تربیتی استان در کنار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس افزود: نشست‌های مشترک با گروه‌های جهادی باید تا کاهش و رفع موانع و مشکلات آموزش و پرورش استان تداوم یابد.

عسکری وجود تفاهم نامه‌های بین آموزش و پرورش فارس با شهرداری شیراز و اداره کل ورزش و جوانان استان را بستری مناسب برای تعریف پروژه‌های چندجانبه تربیتی دانست که گروه‌های جهادی می‌توانند مجری و تسهیلگر این پروژه‌ها باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044442

مهمترین اخبار ایران و جهان: