نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 11:26

توزیع اقلام اساسی در همدان آغاز شد

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از آغاز به کار نمایشگاه توزیع اقلام اساسی خبر داد و گفت: بخش زیادی از برنج، شکر، مرغ و گوشت و دیگر اقلام اساسی در نمایشگاه بین المللی به مدت ۱۰ روز عرضه می‌شود.

داریوش سرحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از آغاز به کار نمایشگاه توزیع اقلام اساسی خبر داد و اظهار کرد: بخش عظیمی از برنج، شکر، مرغ و گوشت همچنین دیگر اقلام اساسی در محل نمایشگاه بین‌المللی به مدت ۱۰ روز عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه روزه از ۱۰ صبح تا هشت شب امکان مراجعه و خرید وجود دارد افزود: هیچ مشکل و کمبودی در عرضه این اقلام به ویژه مرغ و گوشت نیست.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: افزون بر نمایشگاه، ۱۵ نقطه دیگر شهر به خصوص در مناطق کم برخوردار توزیع مرغ و گوشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع در شهر به شکل چرخشی انجام می‌شود یادآور شد: تأمین اقلام اساسی با همکاری اتاق تعاون و جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

سرحدی خاطرنشان کرد: روزانه ۱۰ تن گوشت، ۴۰ تن مرغ، بین ۲۰ تا ۴۰ تن برنج و پنج تن شکر در نمایشگاه توزیع می‌شود و در صورت وجود تقاضا این میزان افزایش پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم دغدغه‌ای برای تأمین کالا نداشته باشند افزود: اگرچه مدیریت خرید مردم در روزهای آتی کمک شایانی به متولیان امر می‌کند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان متذکر شد: در تأمین و توزیع مرغ و گوشت گرم مشکلی وجود ندارد در حوزه گوشت منجمد قرمز و مرغ منجمد نیز تنظیم بازار به نحو احسن انجام شده است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1082786

مهمترین اخبار ایران و جهان: