نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 12:27

اجرای کالابرگ الکترونیکی در اردبیل

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با بهره مندی از این طرح، سرپرستان خانوار می توانند 10 کالای اساسی مصرفی را، با قیمت پایین تر از مصوب بازار دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل صبح امروز در جلسه طرح کالابرگ الکترونیکی با اشاره به سیاست دولت برای کاهش فقر در کشور، اظهار کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فرصتی مناسب برای تحقق این امر مهم است.

وی افزود : تمام کوشش دولت برای تأمین نیازهای مردم است و کالابرگ الکترونیکی با عرضه ۱۰ کالای اساسی مصرفی در این راستا گام برمی‌دارد.

استاندار اردبیل تأکید کرد: همت مسئولان استانی در آستانه سال نو بر رفع نیاز است و مشارکت فروشگاه‌های بزرگ و خرد می‌تواند گام مؤثری در این جهت باشد.

همچنین در این جلسه، بهروز رحیم زاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اجرایی شدن این طرح در استان هرمزگان به‌عنوان استان پایلوت، اعلام کرد: خوشبختانه اجرای این طرح در استان‌های پایلوت سبب احصا و رفع ایرادات گردیده و اکنون مانعی برای اجرای این طرح در سطح کشور وجود ندارد. 

وی بیان کرد: این طرح کاملاً اختیاری است و سرپرستان خانوار می‌توانند در صورت نیاز با بهره‌مندی از این طرح، ده کالای اساسی مصرفی را با قیمت پایین‌تر از مصوب بازار دریافت کنند.

گفتنی است سرپرستان خانوار می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، برنامه کاربردی «شما» را از پایگاه اینترنتی «شبکه ملی اعتبار» به آدرس shoma.sfara.ir/shoma-app-download  بر روی تلفن همراه خود نصب و از میزان اعتبار و فروشگاه‌های تحت پوشش این طرح، اطلاع یابند.

پایان خبر/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1082986

مهمترین اخبار ایران و جهان: