نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 17:04

مراکز فرهنگی در شهرستان گناوه توسعه می یابد

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: امیدواریم مراکز و پایگاه‌های فرهنگی در شهرستان گناوه با همکاری بیشتر خیرین توسعه یابد تا بتوان فرهنگ دینی و عاشورایی را بیش از پیش در جامعه نهادینه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح زینبیه العقیله گناوه اظهار داشت: با توجه به نیاز به یک مرکز فرهنگی در این منطقه شهر گناوه همزمان با ایام مبارک نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام زمان (عج) زینبیه العقیله در این محله افتتاح شد.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه این زینبیه توسط خیرین ساخته شده است گفت: زمین این زینبیه توسط یکی از خیرین تأمین و احداث آن نیز توسط خیریه امام حسین (ع) گناوه انجام شده است.

وی گفت: امید است بتوان این مراکز و پایگاه‌های فرهنگی را با همکاری بیشتر خیرین هر چه بیشتر در شهرستان توسعه داد تا بتوان فرهنگ دینی و عاشورایی را بیش از پیش در جامعه نهادینه و جاری کنیم.

مراکز فرهنگی در شهرستان گناوه توسعه می یابد

امام جمعه گناوه با تقدیر از همکاری و همیاری خیرین و نیکوکاران این شهرستان بیان کرد: مردم و خیران این شهرستان در انجام امور خیر و کارهای عام المنفعه و حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان همواره پیش قدم و زبانزد هستند و احداث این زنبییه نیز به همت و همکاری خیرین انجام شد.

امام جمعه و رئیس هیأت امنای خیریه امام حسین (ع) گناوه گفت: خیریه امام حسین (ع) گناوه علاوه بر احداث این زینبییه، احداث مسجد امام حسین (ع) را در این ایام به پایان رسانده و در حوزه‌های بهداشتی و کارهای فرهنگی و کمک به نیازمندان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

امام جمعه بیان کرد: زنبییه خیرساز «العقیله» گناوه در محله امامزاده گناوه با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد تومان احداث شده است.

زینبیه خیرساز «العقیله» در شهر گناوه با نظارت و مدیریت امام جمعه گناوه و مشارکت و مساعدت جمعی از مهندسین جوان جهادی و خیریه امام حسین (ع) احداث شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083542

مهمترین اخبار ایران و جهان: