نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 14:03

ضرورت مناسب سازی معابر برای جانبازان و معلولان در دماوند

دماوند- فرماندار دماوند بر ضرورت مناسب سازی معابر برای جانبازان و معلولان در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی ظهر شنبه در جلسه کمیته مناسب سازی اماکن و معابر شهری و روستایی دماوند که با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشدار رودهن، شهرداران و اعضای کمیته برگزار شد اظهار داشت: باید همت کنیم که مناسب سازی به نحو احسن انجام شود.

طاهرخانی عنوان داشت: با انجام مناسب سازی شهر زمینه برای حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه فراهم خواهد شد تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

فرماندار دماوند گفت: مناسب سازی اماکن را نه تنها برای معلولان و جانبازان، بلکه برای افراد سالخورده و تمامی اقشار جامعه انجام می‌دهیم.

بر اساس این گزارش بهسازی معابر، ورودی‌های مراکز خدماتی، حذف موانع موجود در معابر، بررسی مشکلات حضور معلولین و سالمندان در اماکن عمومی تاکید بر لزوم رسیدگی بیشتر برای آسان سازی و بهسازی رفت و آمد معلولین در سطح معابر شهر از جمله مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

گفتنی اس که در این جلسه مقرر شد شهرداری‌های دماوند و رودهن برای ارائه خدمات حمل و نقل ویژه معلولان و جانبازان، خودرو ون مناسب سازی شده در نظر بگیرند تا شاید بخشی از مشکلات عبور و مرور افراد دارای معلولیت کاسته شده و متعاقب آن شرایط حضور این افراد در سطح شهر فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098986

مهمترین اخبار ایران و جهان: