نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 19:28

۵۰۰ اثر به مسابقه عکاسی « برای کشورم ایران» ارسال شد

ساری- رئیس حوزه هنری مازندران گفت: بیش از ۵۰۰ اثر از مناطق مختلف استان به دبیرخانه نخستین مسابقه عکاسی «برای کشورم ایران» ویژه چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی معصومی گرجی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال خوب عکاسان این استان جهت شرکت در مسابقه عکاسی «برای کشورم ایران»، اظهار داشت: فراخوان این رویداد فرهنگی - هنری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۰ بهمن امسال از طریق فضای مجازی و رسانه‌های استان، منتشر شد.

وی ادامه داد: ۵۰ هنرمند عکاس از مناطق مختلف استان، از رامسر و تنکابن تا ساری، بهترین تصاویر خود را در بخش‌های حرفه‌ای و عکس موبایلی، به دبیرخانه ارسال کردند و پس از داوری آثار، نهایتاً ۸ اثر در لیست برترین‌ها قرار گرفتند.

معصومی گفت: «ابراهیم فلاح»، «داریوش منصوری»، «حوا احمدی»، «مانیلی کلاکی» و «مهدی رجب‌پور» در بخش مجموعه عکس حرفه‌ای و «علیرضا حیدری فرد»، «شهلا فرهادی فر» و «امیرحسین عالیشاه» در بخش عکس موبایلی حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی همچنین درباره جوایز این رویداد فرهنگی – هنری بیان کرد: به نفرات برتر در بخش عکاسی حرفه‌ای مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به نفرات برتر بخش موبایلی نیز ۷۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران، زمان تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر را پیش از سال جدید اعلام کرد و در پایان گفت: مسابقه عکاسی «برای کشورم ایران» به همت حوزه هنری، کانون خدمت رضوی و خانه عکاسان حوزه هنری مازندران برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072642

مهمترین اخبار ایران و جهان: