نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 20:49

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بنیاد علوی

مدیر مرکز حرکت‌های مردمی استان مرکزی از پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان توسط بنیاد علوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پرویز عزیزی مدیر مرکز حرکت های مردمی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های مختلف در استان مرکزی پرداخت شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه بیش از 1000 نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 به بانک های عامل معرفی شده اند و تسهیلات خود را دریافت کرده اند افزود: این مرکز بیشترین همکاری را با طرح های اشتغالزایی دانش بنیان که متقاضی تهسیلات در استان بوده اند را داشته است.

مدیر مرکز حرکت های مردمی در استان گفت: این تسهیلات در حوزه های، کشاورزی و صنعت، صنایع دستی فرهنگی و مشاغل خرد با بهره کم در راستای اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شد.

وی بیان کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات برای بیش از 1600نفر در حوزه شهری و روستایی استان مرکزی اشتغالزایی ایجاد شده ودر حال حاضر 600 پرونده متقاضی تسهیلات هم در حال معرفی به بانک می باشد. 

عزیزی تصریح کرد: این تسهیلات با هدف ایجاد اشتغالزایی و ایجاد و توسعه کسب و کار های محلی به متقاضیان پرداخت شده که بیش از 4000 نفر متقاضی این تسهیلات بوده اند.

وی با اشاره به اینکه مرکز حرکت های مردمی  استان نیازمند همکاری مسئولان استانی و شهرستانی در تلاش جهادی است، افزود: حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد کسب و کارهای محلی و خرد میتواند باعث کاهش مشکل بیکاری در جامعه شود.

عزیزی با اشاره به اینکه سقف مبلغ تسهیلات مشاغل خرد 1 میلیارد پانصد میلیون ریال و مشاغل بزرگ 40 میلیارد ریال است افزود: این تسهیلات با سود 4 درصد، بازپرداخت 7 ساله و با تاکید بر ایجاد اشتغال اعطا می‌شود.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1072786

مهمترین اخبار ایران و جهان: