نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 09:36

جذب بیش از ۱۹۵ نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش

همدان- رئیس آموزش و پرورش سردرود از جذب بیش از ۱۹۵ نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش طی یکسال گذشته خبر داد.

محسن طیبی توکل در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۷۵۰۰ نفردانش آموز و ۷۰۰ نفر پرسنل در ۸۳ مدرسه شهر سردرود فعالیت و حضور دارند، گفت: طی یکسال اخیر سازماندهی معلمان منطقه در بیش از ۳۵۰ کلاس درس در سه مقطع تحصیلی در دستور کار قرار گرفت و موفق به جذب بیش از ۱۹۵ نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش شدیم.

وی به راه اندازی آشپزخانه مرکزی برای بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان خوابگاهی جهت کیفیت بخشی به تغذیه دانش آموزان و صرفه جویی در هزینه‌ها اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۵ طرح آموزشی و حداقل ۶۰ برنامه پرورشی و ۱۵ برنامه ورزشی در جهت رشد علمی و فرهنگی دانش آموزان در این شهر اجرایی شد.

رئیس آموزش و پرورش سردرود از جذب و سازماندهی ۳۵ نفر مربی پیش دبستانی به منظور آموزش ۸۰۰ نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان طی یکسال اخیر خبر داد و افزود: برگزاری و شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از دانش آموزان و ۱۵۰ نفر از دبیران در مسابقات و جشنواره‌های مختلف مثل جشنواره نوجوان خوارزمی، تولید محتوا الکترونیکی، کارآفرینی و … از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه است.

طیبی توکل با تصریح بر اینکه بیش از ۷۰ عنوان گفتمان دینی و سیاسی و بصیرتی در مدارس متوسطه منطقه با حضور مدرسان مختلف از حوزه علمیه، عقیدتی و سیاسی سپاه، دانشگاه و… برگزار شده است، از برگزاری جشن تکلیف برای ۴۰۰ نفر از دختران مکلف سوم ابتدایی به صورت متمرکز در شهر دمق نام برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030886

مهمترین اخبار ایران و جهان: