نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 21:38

طرح‌های هادی چهره روستاها را از حالت محروم خارج کرده است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: طرح‌های هادی روستایی چهره روستاها را از حالت محروم خارج کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر پنجشنبه در مراسم تبیین خدمات ۴۴ ساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: امروز باید از خدمات ارزشمند بنیاد مسکن که تحولات چشمگیری را در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان رقم زده، تجلیل شود.

وی اضافه کرد: بر هر فردی واجب است این خدمات ماندگار بنیاد مسکن به خوبی برای سایر افراد تبیین شود تا مردم بدانند روستانشینان پیش از انقلاب در چه شرایط سختی زندگی می‌کردند و امروز به برکت تأسیس بنیاد مسکن توسط حضرت امام خمینی (ره) از چه خدمات امیدبخشی بهره‌مند شده‌اند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های هادی روستایی چهره روستاها را از حالت محروم خارج کرده و توسعه یافته‌اند.

وی ادامه داد: تمام روستاهای استان با تلاش‌های بنیاد مسکن دارای طرح هادی هستند و انتظار داریم بازنگری این طرح‌ها در برخی روستاها نیز با حمایت دولت سرعت بهتری بگیرد.

لطفی بیان کرد: استان بوشهر در زمینه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در سطح کشور دارای جایگاه قابل تقدیری است و اگر هم می‌بینید در زلزله و سیل برخی مناطق کشور دچار خسارت سنگینی می‌شوند نشان از عدم استحکام بناها است.

مراسم تبیین خدمات ۴۴ ساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران، دهیاران و بخشداران برگزار شد.

در پایان این مراسم از دهیاران فعال، فرمانداران و بخشداران به دلیل مشارکت در پروژه‌های بنیاد مسکن استان با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030542

مهمترین اخبار ایران و جهان: