نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 14:50

تداوم بارش برف در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از تداوم بارش برف تا فردا بعدازظهر در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: در برخی نقاط ارتفاع بارش‌ به بیش از ۱۸ سانتیمتر رسیده است.

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از شب گذشته شاهد بارش‌ برف در نقاط مختلف استان بودیم اظهار کرد: بیشترین میزان بارش‌ها مربوط به شهرستان نهاوند با ۲۰ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در ملایر ۱۲ میلیمتر، اسدآباد ۸ میلیمتر، قهاوند ۶ و فرودگاه همدان ۶ میلیمتر گزارش شده است تصریح کرد: کمترین میزان بارش‌های شب گذشته در شهرستان رزن با یک میلیمتر ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: همچنان از امروز تا فردا بعدازظهر شاهد بارش برف در نقاط مختلف استان خواهیم بود البته از شدت میزان بارش‌ها کاسته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در برخی نقاط استان ارتفاع بارش‌ به بیش از ۱۸ سانتیمتر رسیده است بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه احتمال کاهش محسوس دمای صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

باقری‌شکیب متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته فامنین با هشت درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و گل تپه با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین منطقه استان گزارش شده است.

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: پدیده غالب این روزها مه تکه‌ای در نقاط مه‌گیر استان است.

پایان‌ پیام/۸۹۰۳۳/  

منبع: فارس
شناسه خبر: 930486

مهمترین اخبار ایران و جهان: