نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 15:48

نشست تخصصی «نقش حوزه و دانشگاه در جهاد تبیین» در دانشگاه آزاد گناباد برگزار شد

اولین نشست تخصصی «نقش حوزه و دانشگاه در جهاد تبیین» در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی  واحد گناباد، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه، اولین نشست تخصصی نقش حوزه و دانشگاه در جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام و المسلمین  عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاهیان و حوزویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد برگزار شد.

 خسروپناه در این نشست گفت: مقصود از وحدت حوزه و دانشگاه، ادغام این دو نیست. وحدت حوزه و دانشگاه یعنی مشارکت و استفاده این دو نهاد از امتیازهای یکدیگر برای پیشرفت پایدار ایران.

وی اظهار کرد: مقصود از جهاد، تلاش مستمر و همه جانبه فی سبیل الله با مال، جان و زبان است. تبیین به معنای توضیح حقیقت، اثبات حقیقت، دفاع از حقیقت و گره گشایی در حل مشکلات در برابر جنگ شناختی است. معرفی اسلام جامع نگر و تبیین ارزشهای ایران اسلامی، با همکاری دو جانبه حوزه و دانشگاه، امکان پذیر است.

خسروپناه همچنین از امکانات، تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد، جشنواره دمنوش و نوشیدنی بر پایه گیاهان دارویی (بومی) محلی گناباد و نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان مدارس سما واحد گناباد بازدید کرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 920142

مهمترین اخبار ایران و جهان: