نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 20:32

تیم استقلال خوزستان به تساوی‌های متوالی خود خاتمه داد

اهواز- استقلال خوزستان با شکست تیم خوشه طلایی ساوه به تساوی‌های پی در پی خود در لیگ دسته یک کشور خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز یکشنبه تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه برگزار کننده یکی از بازی‌های لیگ دسته یک کشور بودند که استقلال خوزستان در این بازی به پیروزی رسید.

شاگردان سیروس پورموسوی بازی را در برابر خوشه طلایی تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۳۵ به خواسته خود رسیدند.

ضربه ابوالفضل اعلایی در این دقیقه دروازه تیم خوشه طلایی را باز کرد. پیش از سوت پایان نیمه نخست استقلال خوزستان می‌توانست از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسد اما ضربه علی وزیری پناه تبدیل به گل نشد تا در نهایت نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان برساند.

شروع نیمه دوم هم با بازی تهاجمی استقلال خوزستان همراه بود و این بار تیم میزبان زودتر به گل رسید. در دقیقه ۸ نیمه دوم ایمان رازانی استقلال خوزستان را به گل رساند و نتیجه بازی دو بر صفر به سود استقلال خوزستان شد.

همچنین در ادامه تیم خوشه طلایی برای جبران گل‌های خورده بیشتر پیشروی کرد اما با اداره بازی از سوی بازیکنان استقلال خوزستان، بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود استقلال خوزستان پایان یافت.

شاگردان پورموسوی با این نمایش نشان دادند که تساوی‌های پی در پی در لیگ یک تنها به دلیل بدشانسی بوده و موقعیت طلبی آنها در این بازی به این معنی بود که تمرینات خوبی برای برطرف کردن نقطه ضعفشان داشته‌اند که تیم استقلال خوزستان با این روند می‌تواند در هفته‌های بعدی به مدعی تبدیل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 933786

مهمترین اخبار ایران و جهان: