نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 00:06

اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش دامپزشکی در سمنان/ گروه‌های جهادی به ۴۸ منطقه محروم رفتند

فرمانده سپاه استان سمنان از اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش جهادی با حضور نیروهای دامپزشکی در ۴۸ منطقه محروم استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار سیدضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه رئیس سازمان دامپزشکی کشور، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و جمعی از مدیران با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در این نشست گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی، دامپزشکی استان سمنان همکاری بسیار خوبی داشت که قدردان زحمات آنها هستیم.

وی افزود: در رزمایش جهادی با حضور نیروهای دامپزشکی، ۴۸ منطقه محروم استان سمنان مشخص‌شده که در آنها کار خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان دامپزشکی کشور، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های اصلی دامپزشکی کشور، واکسیناسیون دام‌ها در مناطق مختلف کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این نشست گفت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان سمنان، خدمات بسیاری انجام شده است که اگر ورود این قرارگاه نبود، هرگز این کارها در مناطق محروم انجام نمی‌شد.

وی افزود: ما به‌عنوان مسؤولان استان سمنان و کشور، وظیفه شناسایی محرومان را بر عهده داریم تا بتوانیم خدمتی مناسب و در موقع مناسب به آنها ارائه دهیم.

مطیعی افزود: موضوع تأمین نهاده‌های دامی یکی از مطالبات دامداران استان سمنان است و تلاش‌هایی برای تأمین آن انجام شده و همچنان باید قرارگاه محرومیت‌زدایی در این راستا تلاش کند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 919042

مهمترین اخبار ایران و جهان: