نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 21:49

باید در زمینه محتواسازی در فضای مجازی اقدامات جدی صورت گیرد

زنجان-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید در زمینه محتواسازی در فضای مجازی اقدامات جدی صورت گیرد، گفت: حضور افراد انقلابی در فضای مجازی پررنگ‌تر شود.

مرتضی شهامی روز یکشنبه در آیین اختتامیه رویداد استارت آپ ویکند "ایثار و مقاومت، نوآوری‌های تولید و ارائه محتوا رسانه‌های نوین باید در زمینه محتواسازی در فضای مجازی اقدامات جدی و عملیاتی صورت گیرد، گفت: راهبردی که باید اتفاق افتد این است که در حوزه محتوا حضور افراد انقلابی در فضای مجازی را باید پررنگ‌تر کنیم.

وی افزود: راهبردی که باید اتفاق افتد این است که در حوزه محتوا حضور افراد انقلابی در فضای مجازی را باید پررنگ‌تر کنیم. 

شهامی با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی به راحتی شناسایی می‌کنند که چند نفر آمادگی چه کاری را دارد، چون همه علاقه‌مندی‌ها را دارند و از این ابزار فنی استفاده می‌کنند، ادامه داد: همه کسانی که به خیابان می‌آیند از طریق فضای مجازی شناسایی شده‌اند و با تولید محتواهایی که ظاهر زیبا و غلط‌اندازی دارند جلو می‌روند،.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه منطق ما منطق قوی و منطقی اسلامی است؛ درست و حق است برای همین نمی‌توانند کاری انجام دهند، گفت: قدرت ما در فرهنگ ما است و باید برای تقویت و توسعه این حوزه تلاش جدی صورت بگیرد.

شهامی با اذعان به اینکه به دلیل برخی برنامه ریزی های غلط و بی توجهی ها ضرباتی در حوزه فرهنگی خورده‌ایم، افزود: یکی از ضربات که کشور در حوزه فرهنگی متحمل شده است در حوزه فضای مجازی بوده که تکنیک روز است و به روز در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، ابزار شبکه‌های اجتماعی در دست‌شان است و می‌توانند با آن تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه هر کسی در برابر زور بایستد، مقبولیت اجتماعی ایجاد می‌کند، ادامه داد: انقلاب یک کار واقعی انجام داد و با همه وجود و اهدای شهید در دفاع‌مقدس و بعدها در مقابل استکبار ایستاد و دشمنان از همین استفاده می‌کنند و یک عده را آن‌قدر شست‌وشوی مغزی داده‌اند که جای ظالم و مظلوم و قاتل و مقتول عوض شده و تلاش می‌کنند مغزها را شست‌وشو دهند و قهرمان‌سازی کنند تا تاثیری بر مردم داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918842

مهمترین اخبار ایران و جهان: