نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 15:26

کردها همواره خواهان امنیت و آسایش بوده اند

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: کردها همواره در طول تاریخ خواهان امنیت و آسایش بوده و به عنوان مرزدارانی غیور از عزت کشور دفاع کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک روز پرستار به همه خادمان حوزه سلامت اظهار کرد: نجات جان انسان‌ها و تلاش در راستای سلامت جامعه از نیکوترین کارهاست.

وی افزود: همه ما قدردان زحمات شبانه روزی پرستاران در مراکز درمانی هستیم و انتظار می‌رود تصمیم گیران و مسئولان برای رفع دغدغه‌های این قشر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته به سفر روز گذشته رئیس جمهور به سنندج اشاره کرد و گفت: پس از سال‌ها انتظار بالاخره دغدغه آب شرب مردم سنندج رفع شد و این طرح بزرگ زیربنایی به بهره برداری رسید.

ماموستا رستمی افزود: قدردان این تلاش بزرگ هستیم و امیدواریم دولتمردان برای رفع دغدغه معیشت مردم هم چاره‌ای اساسی بیاندیشند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته تصریح کرد: مردم کردستان همواره خواهان امنیت و آرامش در جامعه بوده و به عنوان مرزدارانی غیور از کشور دفاع کرده اند.

ماموستا رستمی در پایان خطبه‌های این هفته از مدیران شهری و مسئولان استانی خواست که برای تجهیز و ساماندهی مسجد جامع سنندج تلاشی ویژه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 893086

مهمترین اخبار ایران و جهان: