نیوز سیتی!
10 آذر 1401 - 14:53

تحصیل ۴۲۴ دانشجو در دانشکده پرستاری و مامایی قم

قم- سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم با اهمیت خواندن موضوع تربیت نیروهای مجرب و متعهد در حوزه پرستاری، از تحصیل ۴۲۴ دانشجو در این دانشکده خبر داد.

عباس مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد دانشجویان کارشناسی پرستاری دختر و پسر ورودی‌های مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۴۰۱، ۲۵۳ نفر هستند که از این تعداد ۱۳۰ نفر دانشجویان دختر و ۱۲۳ نفر نیز دانشجویان پسر هستند.

وی، تعداد دختران دانشجوی رشته پرستاری در دوره کارشناسی ارشد در بازه زمانی مهرماه ۱۳۹۸ تا مهر امسال را ۱۳ نفر و تعداد دانشجویان پسر را در ایم مقطع ۷ نفر اعلام کرد.

سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تعداد دانشجویان کارشناسی پیوسته مامایی از مهر ۱۳۹۷ تا مهر ۱۴۰۱ در مجموع ۱۰۷ نفر و تعداد این دانشجویان در دوره کارشناسی ناپیوسته مامایی از ورودی مهر ۱۳۹۹ تا بهمن ۱۴۰۰ درمجموع ۳۳ نفر هستند و تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد مامایی ورودی مهر ۱۴۰۰ لغایت مهر ۱۴۰۱ درمجموع ۱۱ نفر بودند.

مقدم ادامه داد: در حال حاضر ۴۲۴ نفر دانشجو در این دانشکده در حال تحصیل هستند که جمع کل دانشجویانی که از زمان تأسیس دانشکده در سال ۱۳۷۶ تا هفتم آذرماه ۱۴۰۱ از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند ۸۳۱ نفر بوده‌اند.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به پرستاران قمی ابراز داشت: پرستاران با فداکاری، تعهد و اخلاص در راستای خدمت رسانی به بیماران تلاش وافر و شبانه روزی دارند که باید از این خدمات تقدیر شود.

سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت: امید است با تربیت نیروهای مجرب و متعهد در این دانشکده اهداف حوزه بهداشت و سلامت استان قم بیش از گذشته محقق شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 891642

مهمترین اخبار ایران و جهان: