نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 18:55

احداث محور خلخال- منجیل سرعت می‌گیرد

خلخال-فرماندار شهرستان خلخال گفت: با اختصاص اعتبار مصوب یک هزار میلیاردی احداث محور خلخال- منجیل سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد یحیی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از روند عملیات اجرایی قطعات ۱ و ۲ پروژه راهسازی جاده خلخال به منجیل اظهار کرد: دولت اعتبارات خوبی برای پروژه‌های راهسازی اختصاص یافته است که راه‌های جنوب استان نیز باید از این اعتبار بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۷ کیلومتر از مسیر پروژه خلخال – منجیل رفع معارض انجام شده است، خاطرنشان کرد: برخلاف ادعای رسانه‌ها و کانال‌های خبری عملیات اجرایی در این پروژه متوقف نشده بلکه پیمانکاران با تمام توان مشغول فعالیت هستند.

فرماندار خلخال گفت: از ابتدای روستای درو در بخش شاهرود خلخال تا منطقه خساره در حوزه استان زنجان ماشین‌آلات راهسازی ۲ شرکت جهاد نصر زنجان و ترانشه پل راه استان اردبیل در حال خاکبرداری، ایجاد ابنیه‌ها، ترانشه‌برداری و تسطیح مسیر هستند و شایعات مطرح شده مبنی بر توقف این پروژه بی اساس است.

یحیی زاده گفت: با توجه به مساعد بودن آب و هوا در منطقه، بعضاً تا ساعات پایانی شب نیز فعالیت‌ها در قطعات مختلف راه ادامه دارد و شایسته نیست برخی افراد با انتشار اخبار غیر واقعی در فضای مجازی تلاش‌های مسئولین اداره کل راه و شهرسازی و زحمات مسئولین شهرستان و پیگیری‌ها و اقدامات نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس زیر سوال ببرند.

وی تصریح کرد: قطعه ۲ پروژه راه اصلی خلخال به منجیل در حد فاصل شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال به درام در استان زنجان ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار خلخال اظهار کرد: انتظار می‌رود با اختصاص قطعی اعتبار فاینانس یک هزار میلیارد ریالی مصوب این پروژه و پرداخت مطالبات پیمانکاران، سرعت اجرای پروژه شتاب بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 911142

مهمترین اخبار ایران و جهان: