نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 15:52

دشمن می‌خواهد با ذهن‌ها بازی کرده و قدرت محاسبه مردم را تضعیف کند/ روی آوردن دشمن به جنگ نرم

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد با ذهن‌ها بازی کرده و قدرت محاسبه مردم را تضعیف کند، گفت: ما با قدرت ایمان در مقابل فتنه‌ها ایستاده‌ایم چنانکه با تکیه بر ایمان، انقلاب به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تاکید بر روشن بودن فتنه‌های امریکا و استکبار جهانی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی، ۴۳ سال است که شبانه‌روز در پی نابودی انقلاب اسلامی است در حالی‌که انقلاب اسلامی هر روز قوی‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به روی آوردن دشمن به جنگ نرم در پی ناکامی در جنگ سخت اشاره و تصریح کرد: دشمن آشوب ایجاد کرد تا بازار و کارخانه‌ها تعطیل شده و اقتصاد نابسامان شود.

وی با تاکید بر لزوم شناخت دشمن و اقداماتش ادامه داد: علما، دانشجویان و دانش‌آموزان، بسیجیان و مردم بدانند که دشمن دلسوز ما نیست‌.

آیت‌الله خاتمی رشد معنوی و مراقبت از نفوذ دشمن را از الزامات دانست و افزود: دشمن توان تهدید نظامی را ندارد اما هر روز از روش‌های جدیدتری در راستای جنگ نرم استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد با ذهن‌ها بازی کرده و قدرت محاسبه مردم را تضعیف کند، ادامه داد: ما با قدرت ایمان در مقابل فتنه‌ها ایستاده‌ایم چنانکه با تکیه بر ایمان، انقلاب به پیروزی رسید و در هشت سال دفاع‌مقدس نیز پیروز میدان شدیم.

آیت‌الله خاتمی به ورود سه شهید گمنام به استان در روز سوم دی‌ماه اشاره و تاکید کرد: وقتی شهدا بازگردانده می‌شوند عطری از معنویت را با خود به همراه دارند.

خطیب نماز جمعه زنجان در پیش بودن سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی را یادآور شد و گفت: بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سرافراز شهید جبهه مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی نزدیک است، شهیدی که به تنهایی نشان داد که یک انسان می‌تواند با درک درست از زمان و مسؤولیت خود در حلقه اتصال الهی قرار گیرد و انسان عظیمی ‌شود که همه جهان، هم مخالفان و هم موافقان به او نگاه کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 928586

مهمترین اخبار ایران و جهان: