نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 10:40

نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی خراسان‌شمالی مشخص شدند

سرپرست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌شمالی گفت: مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی خراسان‌شمالی در رده سنی جوانان با حضور ۷۴ ورزشکار که روز جمعه ۷ مهر به میزبانی سالن کشتی شهید مرادیان اسفراین برگزار شد، برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز قاسم توکلی‌زاده، سرپرست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی خراسان‌شمالی در رده سنی جوانان با حضور ۷۴ ورزشکار روز جمعه ۷ مهر به میزبانی سالن کشتی شهید مرادیان اسفراین برگزار شد.

وی گفت: در وزن ۶۰ کیلو مهدی فرخی از اسفراین اول، علیرضا بداغی از گرمه دوم و امیرحسین احمدی سوم از بجنورد، در وزن ۷۰ کیلو اسماعیل ظهوریان از بجنورد مقام اول، علی قربانیان از شیروان و محمد جواد باغچقی از بجنورد سوم، در وزن ۸۰ کیلو مهدی علیپور از بجنورد مقام اول را کسب کردند.

سرپرست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌شمالی افزود: امیرحسین کمایستانی از اسفراین مقام دوم و آرمان معادیخواه در وزن ۹۰ کیلو علی ربانی از بجنورد مقام اول، مجید چادرنشین از اسفراین مقام دوم و عباس طالبی از گرمه مقام سوم و در وزن مثبت ۹۰ کیلو علی‌رضا حکیمی از شیروان، جعفر تاج محمدی از اسفراین مقام دوم و امیرحسین اسدی از بجنورد موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها شدند.

توکلی‌زاده بیان داشت: تیم بجنورد با ۱۰۵ امتیاز مقام اول، اسفراین با ۱۰۰ امتیاز مقام دوم و شیروان با ۴۵ امتیاز مقام سوم تیمی‌ را بدست آوردند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519842

مهمترین اخبار ایران و جهان: