نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 16:50

معاون رئیس جمهور وارد تربت حیدریه شد

دکتر داوود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز به همراه استاندار خراسان رضوی وارد تربت‌ حیدریه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دکتر داوود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز به همراه استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به تربت‌ حیدریه از پروژه‌های نیمه تمام بیمارستان امام حسین (علیه السلام) از جمله مرکز سرطان و بخش قلب آن بازدید و از نزدیک در جریان روند رو به پیشرفت قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به شهرستان تربت‌ حیدریه واقع در جنوب خراسان رضوی، ضمن بهره‌برداری از مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی و فاز نخست نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سیکل ترکیبی راشد، از پروژه بزرگ باند دوم محور تربت‌ حیدریه به دولت‌آباد و پروژه بزرگ باند دوم محور شادمهر به کاشمر بازدید و در پیوند با تخصیص بودجه برای پروژه‌های یاد شده، با مقامات محلی به تشریک مساعی خواهد پرداخت.

گفتنی است، شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌های تربت‌ حیدریه زاوه و مه‌ولات از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرستان تربت‌ حیدریه می‌باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518942

مهمترین اخبار ایران و جهان: