نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 11:54

محکومیت ۷ میلیاردی یک جایگاه سوخت در ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: جایگاه سوخت که در اربعین با انجام تخلف خبرساز شده بود، بالغ بر ۷ میلیارد ریال جریمه شد.

پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام، صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه یکی از جایگاه های سوخت در ایام اربعین سال جاری با انجام تخلف و امتزاج ۲ فرآورده و عرضه فرآورده آلوده به زوار حسینی خبرساز شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار شرکت ملی پخش فروارده های نفتی استان قرار گرفت.

وی افزود: مطابق مقررات دستورالعمل و آئین نامه رسیدگی به تخلفات توزیع و فروش فرآورده های نفتی یارانه ای ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران جلسه رسیدگی به تخلفات در منطقه تشکیل شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: با توجه به متن صریح آیین نامه در این باره و عدم اطلاع رسانی به موقع عوامل جایگاه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و همزمان قطع فروش فرآورده اقدامی نکرده اند، تخلف این جایگاه محرز شده است. 

ایدون خاطرنشان کرد: دراین راستا جایگاه مذکور به پرداخت ۷ میلیارد و ۸٠٠ میلیون ریال غرامت محکوم شد. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در ارتباط با این پرونده و با توجه به مفاد آیین نامه رسیدگی به تخلفات عرضه فرآورده های نفتی یارانه ای، خسارت های وارده به خودروهایی که در این جایگاه  خسارت دیده اند، توسط مالکیت جایگاه پرداخت شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تعداد ۵۶ جایگاه سوخت ثابت و سیار ایلام در اربعین به زوار خدمات رسانی کردند.
 
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518542

مهمترین اخبار ایران و جهان: