نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 10:41

اهدای هزار سری جهیزیه و ۵۰ هزار بسته‌ معیشتی به خانواده های کم برخوردار سراسر استان مازندران

فرمانده سپاه کربلا از اهدای هزار سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت هفته دفاع مقدس، آئین اهدای هزار سری جهیزیه و ۵۰ هزار بسته معیشتی به خانواده های کم برخوردار سراسر استان با حضور سردار ضیاالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و جمعی از فرماندهان و مسؤولین استانی به همت سازمان بسیج سازندگی مازندران در لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

سردار حزنی در این آیین اظهار کرد: ماموریت اصلی و اساسی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار  است و در کنار این ماموریت بحث محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم دوستی  در سراسر کشور از جمله مناطق مرزی، حساس و محروم کشور را نیز برعهده دارد.

وی با بیان اینکه افتخارما این است که در کنار مردم هستیم، افزود: این اقدام امروز یک نمونه از کارهایی است که انجام شده و در روزهای آینده نیز در سراسر کشور انجام می شود، اقدامات عمرانی و غیرعمرانی، کمک مومنانه شامل لوازم التحریر و جهیزیه اجرا شده است.

در ادامه سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز در این آیین اظهار کرد: برای کمک به نیازمندان توزیع هزار سری جهیزیه را امروز انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود: در سه ماهه اول سال حدود یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه توزیع شد و در ۶ ماهه اول سال جاری مجموعا ۲ هزار و ۵۰۰ سری را توزیع کرده دایم.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: در بحث بسته معیشتی به برکت همه نهادهای حماینی و خیرین حدود ۲۰۰ هزار بسته توزیع شد که در ۶ ماهه اول سال ۳۰۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

سردار مسلمی افزود: در هفته دفاع مقدس پروژه های مسکن محرومین، جاده روستایی، جاده بین مزارع، پل روستایی و مسائل در حوزه مدیریت بحران با حدود ۱۴۹ میلیارد ریال پروژه عمرانی را به بهره برداری رساندیم.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517086

مهمترین اخبار ایران و جهان: