نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 12:46

برنامه‌ریزی برای جا به جایی ۵۰ هزار زائر با قطار

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: شرکت راه آهن با راه اندازی ۲ خط عادی و ویژه برای جابه جایی ۵۰ هزار زائر با قطار برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حشمت الله ملکی ضمن تشکر و قدردانی از همه مسئولان امر و کارکنان انتظامی و مجموعه راه آهن که برای تأمین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی به‌صورت شبانه روزی در تلاش هستند، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و جابه‌جایی زوار با قطار از ورود و خروج ۱۵ هزار خودرو در محورهای منتهی به مرز جلوگیری شد که این اقدام الحمدلله پیشگیری از سوانح و تصادفات رانندگی، کاهش هزینه‌ها، راحت تر بودن سفر و … را به دنبال داشته است.

وی افزود: در ایام اربعین توسط شرکت راه آهن با راه اندازی ۲ خط عادی و ویژه برای جابه جایی ۵۰ هزار زائر با قطار برنامه ریزی شد و مسافران در ایستگاه راه آهن کرمانشاه می‌توانند با استفاده از خودروها و اتوبوس‌های ویژه راهی مرزهای خسروی و مهران شوند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: ۲ موکب حسینی برای پذیرایی از زائران راه اندازی شده و موکب ارتش جمهوری اسلامی ایران با پخت روزانه ۶۰۰ غذا و تحویل به زائران در ایستگاه کرمانشاه مستقر است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور از جمله عوامل موفقیت پلیس راه آهن در مأموریت اربعین حسینی را عشق و علاقه کارکنان پلیس راه آهن در راستای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد و گفت: همکاری تنگاتنگ با ادارات و سازمان‌های درگیر در اربعین از دیگر اقدامات این فرماندهی در این ایام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482886

مهمترین اخبار ایران و جهان: