نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 04:36

اجلاسیه پارلمان شورای وحدت نیروهای انقلابی در لرستان برگزار شد

پارلمان استانی شورای وحدت نیروهای انقلابی در لرستان با برگزاری اجلاسیه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اجلاسیه پارلمان شورای وحدت نیروهای انقلاب در استان لرستان با حضور منوچهر متکی رئیس خانه احزاب کشور برگزار شد.

 

 حضور ۷۰ نفر در پارلمان استانی شورای وحدت 

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی در لرستان در ابتدای این اجلاسیه گفت: پارلمان شورای وحدت لرستان با حضور ۷۰ نفر تشکیل شده و نمایندگان دبیران احزاب، بانوان، جوانان و اقشار مختلف در آن حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان‌ها نیز بر همین منوال پارلمان شهرستانی را تشکیل می‌دهند، افزود: کار انتخابات ما شروع شده و پس از ثبت نام‌ و پالایش کاندیداها توسط دستگاه‌های متولی، ما نیز بررسی خود را انجام می‌دهیم. یکی از کارهای ما نظرسنجی در خصوص رای کاندیداهای انقلابی است.

محمدیان در ادامه گفت: دولت امروز با رویکردی که به عهده گرفته در حال ریل‌گذاری درست برای زیرساخت های کشور است. معاندان هم‌ می‌دانند که اگر مجلس همراهی بیاید این ریل‌گذاری باعث شکوفایی کشور می‌شود و لذا نمی‌خواهند بگذارند که کشور در مسیر درست قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که پس از این بیاییم و از بین کاندیداها افرادی را معرفی کنیم که در انتخابات بتوانیم شاهد پیروزی جریان انقلاب باشیم. جبهه مقابل بیکار ننشسته و گاهی بدنبال گزینه تراشی و تخریب گزینه‌ها است.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب در لرستان بیان کرد: ما در استان لرستان مشکلی نداریم و شورای ائتلاف و وحدت مدام با هم جلسه برگزار می‌کنیم و امیدواریم دوستان در تهران و مرکز هم این رویه را داشته باشند.

محمدیان اظهار کرد: بدنبال این هستیم در استان لیست واحدی از سوی شوراهای وحدت و ائتلاف برای انتخابات ارائه دهیم و البته ممکن است در برخی جاها تفاوت‌هایی هم وجود داشته باشد اما بدنبال این هستیم حداقل ۸۰ درصد لیست مشترک باشد. البته تا کنون لیستی ارائه نداده‌ایم.

استفاده از ظرفیت جوانان برای توسعه همه‌جانبه کشور 

محمدی نوری معاون امور استان‌های شورای وحدت کشور نیز در ادامه این اجلاسیه گفت: بار بزرگ و مهمی بر دوش دوستان و همکاران ما در استان‌ها است و ما از زحمات آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

وی افزود: با تشکیل پارلمان شورای وحدت، امروز بزرگترین شبکه مردمی‌سازی جریان سیاسی در شورای وحدت نیروهای انقلابی شکل گرفته است.

محمدی نوری بیان کرد: شورای وحدت نیروهای انقلاب در را بر روی همه گروه‌های سیاسی باز گذاشته است.

وی یادآور شد: لرستان از استان‌های اول‌ ما در شکل گیری پارلمان شورای وحدت است.

معاون شورای وحدت نیروهای انقلابی کشور عنوان کرد: لرستان در طول چهار دهه گذشته همواره پای انقلاب ایستاده است اما این حق لرستان از توسعه نیست و باید شرایط بهتری داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز برای توسعه کشور و انقلاب باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم و در فرآیند تصمیم‌گیری باید به جوانان توجه شود.

در ادامه این برنامه عبدالکریم سپهوند به عنوان قائم مقام شورای وحدت در استان لرستان معرفی و حکم خود را دریافت کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529842

مهمترین اخبار ایران و جهان: