نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:05

پذیرش دانشجو در 2 مقطع با رشته های جدید منطقه ای در دانشگاه بیرجند

با موافقت شورای گسترش آموزش عالی پذیرش دانشجوی در دو مقطع دکتری تخصصی بیماری شناسی گیاهی و مقطع کارشناسی مشاوره از مهر ماه در دانشگاه بیرجند انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند امروز به رسانه ها اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی پذیرش دانشجوی در دو مقطع دکتری تخصصی بیماری شناسی گیاهی و مقطع کارشناسی مشاوره از مهر ماه در دانشگاه بیرجند انجام می‌شود.

وی گفت: ‏ایجاد این رشته با توجه به سیاست‌های کلان  توسعه رشته‌ها انجام شده و از آنجایی که این رشته در سطح دانشگاه‌های منطقه نیست مزیتی برای دانشجویان و توسعه منطقه خواهد بود.

وی افزود: همچنین شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی مشاوره در دانشگاه بیرجند از مهرماه سال ۱۴۰۲موافقت کرد.

به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند ‏ایجاد این رشته با توجه به سیاست‌های کلان توسعه رشته‌ها انجام شده و نقش این رشته در هدایت و مشاوره دارای اهمیت است.

حسینی واشان گفت: دانشگاه بیرجند از مهر  سال ۱۴۰۱ مجوز یکبار پذیرش دانشجو در این رشته را داشته است که از مهر سال جاری به طور قطعی پذیرش دانشجو ‏خواهد داشت. ‏

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498186

مهمترین اخبار ایران و جهان: