نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 09:33

تحقق ۳۵ درصدی اشتغال خراسان‌شمالی در سال جاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی خراسان‌شمالی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ درصد از تعهد اشتغال این استان را در سامانه رصد به ثبت رساندند.

مهدی اسلام‌خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی خراسان‌شمالی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ درصد از تعهد اشتغال این استان را در سامانه رصد به ثبت رساندند.

وی گفت: ۱۴ هزار و ۲۹۰ نفر در امسال تعهد اشتغال خراسان‌شمالی است که تاکنون ۳۵ درصد آن یعنی ۵ هزار و ۲۱۱ نفر محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته دستگاه‌های اجرایی در سطح استان بیش از ۳۰ هزار و ۸۶۳ فرصت شغلی ایجادشده است که خوشبختانه در سال گذشته بیشتر از تعهد انجام‌شده فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

اسلام‌خواه تصریح کرد: رویکرد دولت همواره ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه بوده است که با توجه ویژه به احیاء شرکت‌های غیره فعال و نیمه تعطیل و توسعه مشاغل خانگی و شرکت‌های تعاونی این مهم در دست انجام است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492486

مهمترین اخبار ایران و جهان: