نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 20:37

بررسی ابعاد حادثه ریزش معدن طزره در دستور کار قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در پی جان باختن چند تن از کارگران در حادثه ریزش معدن طزره دامغان گفت: از مسؤولان امر انتظار دارم با بررسی دقیق ابعاد مختلف این حادثه از تکرار حوادث مشابه در این استان پیشگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در پی وقوع حادثه ریزش معدن زغال‌سنگ طزره دامغان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در پیامی ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه، جان باختن ۶ تن از کارگران پرتلاش این معدن را تسلیت گفت.

در متن پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان آمده است: وقوع حادثه دردناک انفجار و ریزش معدن زغال‌سنگ طزره شهرستان دامغان که به جان باختن ۶ تن از کارگران پرتلاش این معدن منجر شد، مایه اندوه و تأسف فراوان شد.

مطیعی اظهار کرد: عروج این کارگران زحمت‌کش که سختی کار بی‌وقفه در معدن را برای کسب روزی حلال و نیز اعتلای ایران اسلامی به جان خریدند، قلوب مردم قدرشناس استان سمنان را مملو از غم و اندوه کرد.

وی در ادامه این پیام گفت: اینجانب این حادثه تأسف‌بار را به خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای جان‌باختگان، رحمت و مغفرت مسألت می‌کنم و ضمن تشکر از حضور میدانی استاندار سمنان، اعضای ستاد مدیریت بحران استان سمنان و دستگاه‌های امدادی و نیز سفر وزرای «کشور» و «کار، تعاون و رفاه اجتماعی» به استان سمنان در نخستین ساعات حادثه؛ از مسؤولان امر انتظار دارم با بررسی دقیق ابعاد مختلف این حادثه از تکرار حوادث مشابه در استان سمنان پیشگیری کرده و با خاطی یا خاطیان احتمالی برخورد قانونی کنند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485486

مهمترین اخبار ایران و جهان: