نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 15:08

«علی نباتی» سرپرست مجتمع قضائی شهید «قدوسی» اردبیل شد

اردبیل- با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل «علی نباتی» به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضائی شهید «قدوسی» اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که پیش از ظهر پنجشنبه برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های احسان عطالو، علی نباتی رئیس سابق حوزه قضائی خلخال به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضائی قدوسی معرفی شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: به دلیل صلاحیت‌های متعدد دادگاه‌های کیفری به ویژه به سبب رسیدگی به جرایم مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و بازتاب اجتماعی آن در جامعه انجام وظیفه و ارائه خدمات قضائی در این مجتمع از حساسیت خاصی برخوردار است.

حسینیان خاطرنشان کرد: نیاز دارد به منظور مدیریت موضوع، آرای قاطع و عادلانه قضائی در سریع‌ترین زمان ممکن صادر و اطلاع رسانی‌های لازم به منظور ایجاد شفافیت و تنویر افکار عمومی انجام شود.

وی توجه به حفظ شأن و کرامت انسانی را یکی از مهمترین مؤلفه‌های مورد تأکید در سیاست‌ها و برنامه‌های کلان قوه قضائیه دانست و افزود: دستگاه قضائی استان در راستای اجرای دقیق سیاست‌های کلی قوه قضائیه و اعتماد سازی و جلب رضایتمندی عمومی مردم در این خصوص نیز اهتمام ویژه ای داشته و برنامه‌های مختلفی برای تکریم ارباب رجوع درتمامی حوزه‌های قضائی اجرا می‌کند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل همچنین تسریع در رسیدگی‌ها توأم با دقت در صدور آرای متقن و بازدارنده را از دیگر اولویت‌های مهم دستگاه قضائی استان برشمرد و بر لزوم استمرار تلاش و کوشش و کار جهادی قضات و کارکنان این مجتمع برای تحقق عدالت و امنیت و نیز جلب رضایتمندی عمومی مردم تأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478842

مهمترین اخبار ایران و جهان: