نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 11:05

شناسایی هفت کاربری غیر مجاز در شهرستان کوهرنگ

شهرکرد_به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، در هفته جاری تعداد هفت مورد تغییر کاربری غیر مجاز در این شهرستان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حسین‌پور صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، در هفته جاری تعداد هفت مورد تغییر کاربری غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی بخش مرکزی و صمصامی شناسایی و برای مالکین آنان اخطار کتبی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری و تخریب اراضی برخورد می‌شود تصریح کرد: هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی خلاف قانون است و تخریب می‌شود.

حسین‌پور ادامه داد: با مراقبت مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی برخورد می‌شود.

وی اذعان داشت: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

حسین پور خاطر نشان کرد: با حضور به موقع کارشناسان در بخش مرکزی یک مورد تغییر کاربری غیر مجاز به صورت خوداجرایی توسط مالک تخریب گردید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488742

مهمترین اخبار ایران و جهان: