نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 23:49

اشتغال پایدار و رشد تولید راهبرد دولت سیزدهم است

نمین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: راهبرد دولت سیزدهم در استان اردبیل پایداری اشتغال و پیشگیری از رکود یا تعطیلی در واحدهای تولید و پروژه‌های عمرانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان نمین همزمان با هفته دولت اظهار کرد: صداقت، مسئله محوری و تلاش شبانه روزی از ویژگی دولت حاضر است که توانسته است با حل ریشه‌ای مشکلات، حل مسائل مختلف استان را پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: حساسیت تیم دولت در استان نسبت به پایداری اشتغال و پیشگیری از رکود یا تعطیلی در واحدهای تولیدی و پروژه‌های عمرانی به حدی است که تقریباً چالشی جدی در حوزه‌های مختلف کارگری و کارفرمایی نداشته ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل هفته دولت را فرصتی مناسب و بی بدیل برای بیان دستاوردهای دولت در شهرستان‌ها اعلام کرد و افزود: ما در استان اردبیل هماهنگی نسبتاً" خوب دستگاه‌های اجرایی را در رسیدگی به امور و ارائه خدمات شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ظرفیت بالای دستگاه‌های اجرایی را یادآور شد و بیان کرد: دستگاهای اجرای در کشور از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند که در سایه هماهنگی و هم افزایی می‌توانند سرعت حرکت و خدمت رسانی را تا حد رضایت کامل مردم، افزایش دهند.

قاسمیان با اشاره به اینکه بزرگترین نعمت و سرمایه دولت مردمی اخلاص و صداقت است، افزود: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و فرعی به جای حل ریشه‌ای مسائل اصلی در کشور سبب می‌شود تا بهره‌وری ساختاری، کارگزاری و مردمی کاهش یابد و از طرف دیگر در تربیت مدیران لایق و صادق نیز اختلال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری اردبیل به دنبال حل ریشه‌ای مسائل هستند، تصریح کرد: مسئولان اگر روی علت مشکلات و مسائل متمرکز شوند با کمترین زحمت بیشترین توفیقات را کسب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دولت ۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری نزدیک به ۸۴۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۹۳ نفر در شهرستان نمین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌های افتتاح شده شامل ۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۷۱ میلیارد تومان و ۶ طرح اقتصادی نیز با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومانی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

از آغاز فعالیت دولت سیزدهم ۸۰ میلیارد تومان برای توسعه، احداث و تقویت شبکه توزیع آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان نمین هزینه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470386

مهمترین اخبار ایران و جهان: