نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 16:06

تشکیل پرونده تخلف ۴۰۰ میلیونی برای یکی از مدارس غیرانتفاعی یاسوج

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به مدارس غیرانتفاعی در خصوص لحاظ نکردن شهریه مصوب هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، روح‌الله باقری در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: گشت مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی، بازرسی، اتاق اصناف و آموزش و پرورش تشکیل و بر فروشگاه‌های لباس مدارس و خیاطی‌ها جهت اعمال قیمت مصوب لباس مدارس و جنس پارچه نظارت می‌کنند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت استان افزود: همچنین نظارت بر واحدهای فروش لوازم‌التحریر ادامه دارد و تاکنون چندین واحد متخلف لوازم‌التحریر گران فروش را پلمب کردیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس داریم برپا می‌شود گفت: شهریه مدارس غیرانتفاعی اعلام شده اما برخی از این مدارس شهریه‌ای بالاتر از آنچه مصوب شده را اعمال کردند که پرونده تخلف سنگینی برای یکی از این مدارس تشکیل و بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هم جریمه شد.

باقری عنوان کرد: وظیفه نظارت بر خدمات را داریم بنابراین به مدارس غیرانتفاعی هشدار می‌دهیم به استناد وظیفه‌ای که داریم مدارس غیرانتفاعی را زیر ذره بین قرار دادیم و هر مدرسه‌ای که از قیمت مصوب عدول کند مشمول جریمه سنگینی خواهد شد.

این مسوول عنوان کرد: فوق برنامه‌ها جز قیمت‌های مصوب نیست اما متاسفانه برخی مدارس غیرانتفاعی آن را قیمت پایه قرار دادند لذا مردم در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند.

همچنین الهی رئیس اتاق اصناف گفت: برای برای اولین بار نمایشگاه پاییزه در شهر مادوان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: ۶۰ غرفه از ۲۳ شهریور تا یک مهر در مصلی یاسوج و از دوم تا هفتم مهر در مادوان برپا می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498642

مهمترین اخبار ایران و جهان: