نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 21:14

داور شجاعت کافی برای قضاوت نداشت

تبریز- سرمربی تیم فوتسال سفیر گفتمان با بیان اینکه داور شجاعت کافی برای قضاوت نداشت، گفت: داور نمی توانست بر خلاف خواسته هواداران مس سوت بزند.

رضا زرخانلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بازی امروز به واسطه اینکه ۲ تیم بالای جدول با هم بازی می‌کردند، بازی حساسی بود.

سرمربی تیم فوتسال سفیر گفتمان عنوان داشت: شاهد یک بازی نزدیک و پایاپای بودیم اما در شروع بازی ۲ اشتباه بچگانه از بازیکنانمان باعث شد در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر عقب بیافتیم اما هر چه از زمان بازی گذشت و جلوتر رفتیم.

زرخانلی خاطرنشان کرد: بچه‌هایمان راحت تر بازی کردند و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: می‌توانستیم در نیمه اول کار را مساوی کنیم اما خوش شانسی حریف و کم دقتی بازیکنانمان در زدن ضربات آخر، منجر به این شد که بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

سرمربی تیم سفیر گفتمان با اشاره به نیمه دوم بازی اذعان داشت: در رختکن با بازیکنان صحبت کردم و شرایط را توضیح دادم و بر اساس همان روند که قابل پیش بینی هم بود جلو می‌رفتیم و یک گل هم زدیم.

وی ادامه داد: نقطه عطف بازی، در جایی که می‌توانست تعیین کننده و سرنوشت ساز باشد، متأسفانه داور بازی در شرایطی برای ما پنالتی اعلام نکرد که اگر مس در آن شرایط قرار می‌گرفت، سوت را می‌زد و چه بسا موقعیت‌هایی هم که خطا نبود یا ۵۰ به ۵۰ بود را به نفع مس خطا می‌گرفت.

زرخانلی اظهار کرد: در صحنه مشکوک بازیکن ما توپ را گرفته و در محوطه جریمه با دروازه بان تیم مس تک به تک شد، چطور ممکن است خودش را به زمین بزند؟ اصلاً چنین چیزی امکان ندارد، در این شرایط بازیکن ضربه‌اش را به گل می‌زند نه اینکه بخواهد در ۲ متری دروازه پنالتی بگیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه داور شجاعت کافی را نداشت، بیان داشت: داور شجاعت این را نداشت که بخواهد در مقابل تماشاگران تبریزی به ضرر تیم مس سوت بزند و پنالتی بگیرد.

زرخانلی با اشاره به اینکه در ۵ دقیقه پایانی بازی با روی آوردن به سیستم پاورپلی، سعی کردیم خودمان را به حریف نزدیک کنیم، توضیح داد: می‌خواستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما متأسفانه موفق عمل نکردیم به هر حال به تیم مس سونگون تبریک گفته و به بازیکنان خودمان خسته نباشید می گویم.

گفتنی است، تیم سفیر گفتمان از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ۴ بر یک مغلوب تیم می‌شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473986

مهمترین اخبار ایران و جهان: