نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 10:04

افتتاح رادیوتراپی مرکز جامع سرطان در همدان

رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان با حضور معاون وزیر بهداشت در هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا حاجی‌بابایی در آیین افتتاح رادیوتراپی مرکز جامع سرطان با بیا اینکه خریداری دستگاه شتابدهنده توسط چند استان در حال پیگیری بود که به لطف خدا استان همدان در رأس قرار گرفت اظهار کرد:  درصدد کلنگ زنی بیمارستان هزار تختخوابی در غرب کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه اتقاقات مهمی در حوزه سلامت رقم می‌خورد به طوری که با صلابت و با قدرت، کارهای بزرگی رقم می‌خورد افزود: یکی از این رویکردهای مهم و اثرگذار، مرکز جامع سرطان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یادآور شد: کارگاه پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت استان فعال شده و اقدامات گسترده و وسیعی رقم خورده است.

استاندار همدان نیز اظهار کرد: دولت در پیشانی و نوک مقابله با ویروس کرونا کار خود را آغاز کرد در حوزه درمان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در حال انجام است.

علیرضا قاسمی با تاکید بر اینکه مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان ۱۴ سال بلاتکلیف بود ادامه داد: ۴۵۰ میلیارد برای مرکز جامع دیده شد و ۹ پروژه دیگر هم اضافه شد و دولت اهتمام دارد که تا پایان دولت آنها را تکمیل کند.

وی با اشاره به اقدامات مهمی که در سطح استان در حال انجام است گفت: در حوزه سلامت باید گواهی دهم که زمین ۱۴۵ متری از استانداری در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت اگرچه بیمارستان اکباتان با حضور ریاست جمهور افتتاح می‌شود.

پایان پیام/89026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474686

مهمترین اخبار ایران و جهان: