نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 08:19

ثبت‌نام ۱۳۲۷ مددجوی سمنانی در طرح نهضت ملی مسکن

مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان از ثبت‌نام یک هزار و ۳۲۷ نفر از مددجویان استان سمنان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهرداد مشهدی، مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تأمین سرپناه یکی از اقدامات پرهزینه این نهاد است که در راستای توانمندی مددجویان با بهره‌گیری از کمک‌های خیران، تسهیلات مسکن، تفاهم‌نامه‌های چندجانبه پیگیری می‌شود.

وی از ثبت‌نام یک هزار و ۳۲۷ نفر از مددجویان استان سمنان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تاکنون ۶۷۵ پروژه نهضت ملی مسکن به مددجویان کمیته امداد استان سمنان تخصیص داده‌ شده است.

مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: ۱۸۷ متقاضی در انتظار تأیید و ۴۶۵ متقاضی دیگر در انتظار بررسی اولیه هستند که به‌زودی در صورت داشتن شرایط لازم پروژه به آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

مشهدی از تعمیر ۱۵۴ واحد مسکونی و احداث ۱۶ مورد فضای جانبی واحدهای مسکونی مددجویان در پنج‌ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰۰ مورد تسهیلات در حوزه مسکن پرداخت‌ شده است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474442

مهمترین اخبار ایران و جهان: