نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 16:59

بهره گیری از خاطرات خانواده شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بهره گیری از خاطرات خانواده معظم شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر جمعه در دیدار با خانواده شهید والامقام «محمد تقی حیدری» و پیشکسوت دفاع مقدس حاج «غلامرضا حیدری» اظهار داشت: خوشبختانه خانواده ارزشی حاج «غلامرضا حیدری» از خانواده های وفادار و پیشرو در استان هستند و این خانواده علاوه بر اینکه خانواده شهید عزیز «محمد تقی حیدری» است و از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند همچنین خانواده پیشکسوت دفاع مقدس محسوب می شوند و افتخار این پدر و مادر بزرگوار تربیت فرزندانی انقلابی است که منشأ خیرات و برکات فراوانی در جامعه هستند و بنده به سهم خود از این خانواده و بصیرت آنها تقدیر و تشکر میکنم.

بهره گیری از خاطرات خانواده شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: حماسه های بزرگ دفاع مقدس با همراهی خانواده ها و خصوصا پدران و مادران رقم خورد و از طرفی خانواده معظم شهدا با ادامه راه و مسیر شهدا و رفتار با بصیرت و هوشیارانه خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشتند و به حق این عزیزان چشم و چراغ ملت ایران هستند و تکریم خانواده شهدا تجلیل از ارزش های اسلامی است.

سردار کریمی ادامه داد: نباید از بیان و روایت مجاهدت ها و سیره خانواده معظم شهدا غفلت شود و باید با زبان هنر و خلاقیت از این گنج های بزرگ برای انتقال حماسه ها به نسل جوان استفاده شود و لذا بهره گیری از خاطرات خانواده معظم شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است.

بهره گیری از خاطرات خانواده شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است

دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب شکست خورده است

وی تأکید کرد: اقتدار نظام اسلامی برگرفته از خون مطهر شهدا و صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا است و دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب شکست خورده و در جنگ شناختی با پمپاژ یاس و نا امیدی به دنبال گروگان گیری ذهن ها است که باید هوشیار بود و البته به فضل الهی و بصیرت مردم با راهبرد جهاد تبیین در این عرصه هم شکست جدی خواهد خورد.

سردار کریمی بیان کرد: استان مرکزی این افتخار بزرگ را دارد که از جامعه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس دلسوز، ولایتمداری و در صحنه برخوردار است و این استان به نسبت جمعیت در زمان جنگ تحمیلی از استان های پیشرو و برتر برای اعزام رزمندگان به جبهه ها محسوب می شود.

بهره گیری از خاطرات خانواده شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس با روحیه شهادت طلبی، ولایتمداری و بصیرت بزرگترین افتخارات و حماسه ها را خلق کردند، گفت: امروز در صحنه های مختلف منشأ خیرات و برکات فراوانی هستند و باید از این ظرفیت نخبگانی و دلسوز در گام دوم انقلاب به خوبی استفاده شود.

بهره گیری از خاطرات خانواده شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: استفاده از ظرفیت های پیشکسوتان برای پیشبرد مأموریت ها و اهداف یک ضرورت است که سپاه و بسیج در قالب هیئت اندیشه ورز در اقشار تخصصی بسیج این رسالت مهم را انجام می دهد و جامعه پیشکسوتان در کنار اقشار بسیج نقش آفرینی می کنند.

پیشکسوتان دفاع مقدس پیک های راستین انقلاب اسلامی هستند

وی با تأکید بر اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس پیک های راستین انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز در برابر تحقق جهاد تبیین رسالت سنگین بر عهده دارند و باید پیام، ارزش ها و حماسه های انقلاب اسلامی را برای جوانان به خوبی تبیین کنند.

بهره گیری از خاطرات خانواده شهدا یک راهبرد مهم فرهنگی است

سردار کریمی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و دشمنان از این اقتدار عصبانی هستند و البته جرأت حرکت و عرض اندام در برابر عظمت ملت ایران را ندارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480186

مهمترین اخبار ایران و جهان: